close
    「喂?」
    「你好先生,我叫 xx 是 Sunday打來,先生你是否 9xxx-xxxx 的機主?」
    「係。點?」
    「無,我想同你介紹一個最新的優惠計劃,月費加$30就可以發一百個短訊……(下
      刪字若干),你有沒有興趣join?」
    「哦。 對不起,沒有。」
    「為什麼呀﹖ 才三毛錢一個,比你現在的便宜很多呢!」
    「對不起,真的不需要。」
    「真的是個好優惠,能給你省錢呢! 為什麼不要呀﹖」
    「 為什麼﹖」
    「 因為我有錢。」
    「 …… 」三秒後電話掛斷。(到現在依然為一句 "我有錢" 而感到興奮)
 
 
    「喂?」
    「你好先生,我叫 xx 是 Smartone打來,先生你是否9xxx-xxxx 的機主?」
    「唔係」
    「 …… 」 呆左3 秒
    「咁請問你係咪長期使用9xxx-xxxx 呢?」
    「唔係」(講大話)
    「 …… 」又呆3 秒
    「咁好丫唔該晒」


    Buffet Club 打來.賣咩10幾間酒店食餐membership... 「你好先生,我地有
    Buffet Club個promotion..以后你去酒店食飯... 係member..全部半價...」
  「我唔出街食飯的」
  「唔係喎,如果你同朋友去食飯..用一次依個 service..已經底返..」
  「我沒有朋友的」
  「…… 」Dead air 左一 陣...
  「哦咁好呀唔該你...」


  「你好,我叫 xxx 係 XYZ(某推銷公司)打來,先生請問你係咪9xxx-xxxx 既機主?」
  「sorry, 我大陸。」
  「哦, 唔好意思, 咁我遲 D 再打過黎丫, 先生你通常幾時向香港?」
  「sorry, 我呢世都大陸。」
  「...」電話掛斷.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Law Rosa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()